2012. szeptember 14., péntek

Megismerkedés




Ezen is túl vagyunk. Csodálatos kis angyalaim, Ingrid és Juliette megismerték a legújabb nőt az életemben, aki remélem állandó szerephez fog jutni. Ajándékokat kaptak, legtöbb ilyen női holmi. Egymást használták tükörnek, mert még uralkodik az a felfogás, hogy az ikreknek mindenből ugyan olyat. Ők ezt előszeretettel használják ki, csak éppen engem nem tudnak túl ejteni.
Gwendolyn már nem fogadta annyira jól az én Ameliámat, próbált is beégetni nála. Kínosabbnál kínosabb dolgokat mesélt el neki. Remélem ez nem fogja rontani az imázsomat. 
Igazi örökmozgók a drágáim, szükségük volt Amelia hajára, csakis szépészeti célból. Befonni tervezték, egymást túl versengve, de a végén minden volt az a hajkorona, csak éppen nem fonat. 
Hamar megunták a frizura témát, mert az én hajammal semmit se lehet kezdeni. Előkerültek a festékek, a papír és minden ami kell egy igazi Picasso alkotáshoz. Munkába én is be lettem vonva, persze kérettem magam rendesen, de valahogy nem tudok ellen állni a kicsikéimnek. Húztam magammal Ameliát is, aki élvezte a festésnek nevezett egymás összemázolását.
Örülök, hogy végre megismerték azt aki a szívem választottja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése